Sunday, September 28, 2008

A Nyugati Boszorkány halála


Kiskori parámat festettem meg ezen a képen.
A világon a legeslegjobban attól féltem, hogy amikor este lekapcsolják a lámpát, a sötétben valami csúf alak majd megfogja a takaró alól kikandikáló lábamat, pont, mint ahogy Dorka lábát ez az éppen elpusztuló banya markolássza....
Azért remélem, mindez a gyerekekben nem fog túl mély nyomokat hagyni. Ígérem, több félelmetes kép már nem lesz a könyvben: Dorkával együtt ezzel kiirtottuk az utolsó negatív szereplőt is.

2 comments:

Hajnalka Cserháti, Ojni said...

Akkor most már nem sánta a Róka? :)
Nem hiszed el, de ezzel ugyanígy voltam én is. Mikor lekapcsoltam a lámpát messziről ugrottam be az ágyba, mert én meg mindíg azt képzeltem, hogy az ágy alatt van valaki.
Hatásos...legalább annyira mint a boszorkányos.

Huszár Boglárka - Bogart said...

Én is küszködtem hasonló problémákkal :( jó lett volna akor tudni hogy egy pohár viz segit a dolgon :)