Monday, June 8, 2009

...és ami a könyvből kimaradt...

Ennek a könyvnek (Királylány születik) a munkálatai nem a szokásos módon készültek, tehát nem úgy, mint általában, hogy az író először megírja a kéziratot, és az illusztrátor utána megfesti a képeket a szöveg alapján, hanem fordítva. Először megfestettem öt-hat képet még szöveg nélkül, majd ezek inspirálták az írónőt a szöveg megírására. Így eshetett meg, hogy ez a kép végül nem illett bele a koncepcióba, így aztán kihagytuk a könyvből.

This book (Born to be a Princess) was not made in the usual way, meaning that the author writes the script first, and then the illustrator paints the pictures according to the text, but reverse. First I've made five or six pictures with no text yet, and these have inspired the author. That's how it could happen this picture did not fit in the whole, so we did not put it in the book.

9 comments:

Monika said...

Ó,milyen kár,pedig gyönyörű!!! Aranyos vagy,hogy gondoltál ránk,legalább így láthatom!

Ildi said...

Ma átvettem a Naphegy Kiadónál a dedikált példányunkat, és nem bírtam ki, rögtön végig is olvastam.
Bevallom, a könnyeim potyogtak közben. A képek csodaszépek, a szöveg pedig igazi útravaló-útmutató lánykáinknak!
Nagyon boldog vagyok! Köszönet érte!

Ugye, a kis királyfiainknak is készül majd ilyen könyv? ;-)

Anonymous said...

Én is ma kaptam meg a dedikált példányt a kiadótól, már nagyon vártam! Eddig is nagy rajongód voltam, de ma egyszerűen lenyűgözödtem, és szivem csordultig telt az örömtől, hogy most élek, ebben a korban, ebben az országban, hogy Titeket ismerhetlek! :) És hogy lányaimnak ilyen kincset is tudok továbbadni! :)
Dia

panka said...

Hozzánk tegnap jutott el a dedikált példány, és egyszerűen nem tudok betelni ezzel a könyvvel, annyira gyönyörű, a képek is, a szöveg is, az egész úgy ahogy van. Én is szeretném megköszönni, hogy ilyen szépséget adhatok a (király)lányaim kezébe. :-)

Borka és Janka anyukája

NeMe said...

Hi, I love your artwork and have been reading your blog for some time. I would like to feature you on my blog, is it ok to use the photo in this post?
Thanks! Anca

juditsd said...

most talaltam a blogodra -igazi kincs!

kata said...

Nagyon örülök :)

kata said...

Dear Anca,

thanks for asking! Yes, you can use my image in your post. Thank you for featuring my blog!

Főfüge said...

Tessék! Kiderült, hogy feltaláltam a melegvizet! Megmesésítették a képedet.
Nem baj! A lényeg, hogy ez a kép is csodálatos!
Lehet, hogy újra meséket fogok olvasni? Igaziakat, mert a politikusok, még a meséiket is rosszul adják elő!