Friday, January 29, 2010

Kiállítási meghívó


Csoportos kiállításunk nyílik "Mese - Kép" címmel 2010. február 4-én 17,30-kor a Nemzeti Táncszínház Galériájában (volt Várszínház épülete). A többi kiállító összeszokott csapat, gyakran állítanak ki együtt. Én nem tartozom a csapathoz, de örömmel elfogadtam a szervezők meghívását.
Kiállító művészek:

Gyulai Líviusz
Jankovics Marcell
Rényi Krisztina
Sárkány Győző
Sárkány Roland
Szegedi Katalin
Vida Győző

A magam részéről a Királylány születik című könyv eredeti illusztrációit mutatom be. Aki lemaradt az Anno-ban rendezett kiállításról, illetve érdekli, hogy a többi művész milyen újdonsággal rukkol elő (engem érdekel :), szeretettel várjuk a megnyitón.

Invitation to an exhibition in Budapest

4 comments:

Unknown said...

"Hivatalos" minőségemben is megjelenhetek, fényképezőgép és diktafon kíséretében? :))

kata said...

Óóóó, de még mennyire, köszönjük szépen! :)

Stel.la said...

what a wonder of image!
:)

kata said...

Kedves "ÉN"!
(nem találtam emailcímet a blogodon, itt üzenek:)

Nem tudom, eljöttél-e végül a tegnapi kiállításmegnyitóra. Én ott voltam, de a vonatom késett egy órát - így én is. Ha ott voltál és elkerültük egymást, akkor elnézésedet kérem.