Thursday, May 21, 2009

Visszaszámlálás

A kocka el van vetve: pár napon belül kinyomják a könyvet. Most szépen sorban, napról napra felfedem a tartalmát, bemutatom a képeket immár nem csak részletekben, hanem teljes egészében, és minden kép mellett a hozzá tartózó szövegrész is olvasható lesz.

A könyv adatai:
Cím: Királylány születik
Szerző: Boldizsár Ildikó
Illusztrátor: Szegedi Katalin (ez én vagyok)
Szerkesztő: Szigethy Katalin (ez nem én vagyok :))
Tipográfus-könyvtervező: Sebastian Stachowski
Felelős kiadó: Horváth Gyula (Naphegy Kiadó)
Nyomda: Kner Nyomda
Méret: 22,5x32 cm (de ebben nem vagyok biztos, számok megjegyzésében sose voltam jó)
Terjedelem: 40 oldal

The die is thrown: a few days and the books will be printed. Now day by day I'm going to reveal the plot and show you the whole pictures with the texts connected.
The details of the book:
Title: Born to be a Princess
Author: Ildiko Boldizsár
Illustrator: Katalin Szegedi (me)
Editor: Katalin Szigethy (not me :))
Designer: Sebastian Stachowski
Publisher: Gyula Horváth (Naphegy Publishing)
Press: Kner Printing House
Size: 22,5x32 cm (I'm not sure, remembering numbers are not my cup of tea)

2 comments:

Kriszta said...

Hű, most nagyon izgalmas lehet neked :)
Már én is várom, hogy kijöjjön a könyv.

Piroska Klesitz said...

Nagyon szurkolok én is... nagyon várom a könyvet... a színeidet, arcaidat! :)