Thursday, October 2, 2008

Egy rakás könyv





Nagyon sok érdeklődő igényét fogalmazta meg egyik kedves látogatóm, Merci, http://prante.wordpress.com/ miszerint nem ismerik a könyveimet, ám szeretnének egy listát látni róluk a blogomon, hogy esetleg vásárolhassanak belőlük. Ő javasolta, hogy csináljak egy képes felsorolást itt oldalt. Eleinte egy kicsit tartózkodtam a régebbi könyveim közlésétől, mert ebben a blogban elsősorban az újabb dolgaimat szerettem volna bemutatni. Ami már megjelent, elkészült, az már a múlt, az már egy lezárt történet számomra, már nem foglalkoztat: lelkileg és technikailag egyaránt túlvagyok már rajta. De többen meggyőztek róla, hogy jogos az igény, ezért feltettem ide néhány könyv képét. Amatőr blogolóként nem tudtam hogy kell ezt csinálni, és rögtön a segítségemre sietett egy másik kedves látogató, Berecz Krisztina http://krisztart.blogspot.com/. Köszönöm az ötletet és a segítséget egyaránt.
Bővebb bibliográfia:
Szabó Mária – Szegedi Katalin: Titkok könyve, a Tarot (kártya) Lánchíd Kiadó1991
Ludwig Bechstein: Az elvarázsolt királykisasszony - General Press, 1999
Gianni Rodari: Kétszer volt, hol nem volt - Ponte Alapítvány, 2001
Wieber Orsolya: Kiskarácsonyi Nagy Mikuláskönyv - BestLine Kiadó, 2002
Petre Ispirescu: A hegyek tündére - General Press, 2002
Szegedi Katalin: Álomcirkusz - General Press, 2003
Johann Wolfgang Goethe: A bűvészinas – Elektra Kiadóház, 2003
Fráter Zoltán: Mesék az Operaházból - Elektra Kiadóház, 2004
Háncsvirág - Norvég népmesék - Móra Kiadó, 2004
Alekszej Tolsztoj: Aranykulcsocska, avagy Burattino kalandjai - General Press, 2004
Alexandra Bizi: A kislány, aki nem tudott aludbi – General Press, 2005
Kányádi Sándor: Kecskemesék - Cartaphilus, 2005
Jacob és Wilhelm Grimm: Az aranyhajú leány – General Press, 2006
Kányádi Sándor: A kíváncsi hold - Cartaphilus, 2007
Boldizsár Ildikó: Boszorkányos mesék – Móra, 2007
Lewis Carroll: Alice Csodaországban - General Press, 2007
Szabó Magda: Tündér Lala – Európa, 2007
L. Frank Baum: Óz, a csodák csodája – General Press, 2008 (előkészületben)
Boldizsár Ildikó - Szegedi Katalin: Királylány születik - Naphegy Kiadó, 2009 (előkészületben)
Szegedi Katalin: Nagyi - Csimota Kiadó, 2009 (előkészületben)

15 comments:

Kriszta said...

Háromszoros hurrá!!! :D Úgy elmosolyodtam, ahogy megláttam ezt a sok szép könyvborítót :)

Különben érdekes, ahogy a múltbéli munkákkal állsz. Én pl. minden képemmel úgy vagyok, mintha a gyerekem lenne. Bár a mostohákat én is eldugdosom... :)

Kriszta said...

Ja, és még egyszer szívesen! Tudod: Nemo... :D

Anonymous said...

köszönjük szépen, nagyon szépek, most már lesz miből csemegézni a lányokkal :)
egyetértek azzal, hogy a régi könyvek a múlt, amin már túl vagy, ez így van jól, de szerintem az olvasók és az érdeklődők meg egy másik dolog, a ketttőt külön lehet választani és akkor mindenki boldog :)
ja, engem Mercinek hívnak, te is hívhatsz így, a pranté a blog neve...

Monika said...

Ez nagyon jó ötlet és én is köszönöm!!!! Olyan jó így együtt látnia könyveidet!!!

Hajnalka Cserháti, Ojni said...

Asztaaaaa!!!! Ennyi könyv! Ennyi munka!!! Gratulálok! Én majd egynek is nagyon örülni fogok. :) Egyszer...
És hol van a Blaskó Máriás? Vagy azon már nagyon túl vagy? Tényleg? Van belőle példányod?

kata said...

Mindenkinek kösz
Merci, kijavítottam a neved, bocs.
Hajni, azt a régi könyvet már nagyon szégyellem, felejtsük is el... :)

betax said...

Tudom, hogy a múlt egy lezárt dolog, de a felismerés örömétől zsongok. Most jöttem rá, hogy fél éve (amikor hosszú idő óta ismét el kezdtem foglalkozni a mesékkel) valójában újra fedeztem csak fel a könyveit, illusztrációit. :) Egy antikvárium mélyén ugyanis rájöttem, egész pici korom kedvenc daloskönyvét is Önnek köszönhetem. A Karácsonyi Daloskönyvből tanította kiskoromban a karácsonyi énekeket az egyik tanítóm a karácsonyi osztályesteken... Nagyon szerettem! A Történetek egy legendás kisfiúról-ról nem is beszélve! :) Épp ideje volt beszerezni őket. ^.^

betax said...

Ó, bocsánat, hogy Hajni után én is felemlegettem. :$

kata said...

Kedves Betax, koszonom a lelkes szavakat. Meglepő számomra a tény, hogy van már egy generáció, amelyik a konyveimen nőtt fel...? :) hm. semmi baj hogy felemlegeted a régi konyveket: ha nem is szeretem már őket, de az életem részei: ahonnan elindultam...

Borostyán said...

Szia Kata!
szerintem is nagyon jó ötlet volt! Én sem ismertem az összes munkádat. A családban jönnek a sorban a lurkók, úgyhogy lesz miből válogatni :D

(Szabó Szilvi Budapestről - aki képeslapok kapcsán kérdezősködött :D)

ford said...

http://www.litera.hu/hirek/a-mese-gyogyito-erejerol
hátha érdekel

ford said...

ja, és b.n-t

kata said...

Nagyonis érdekel és k. sz.
:))

Anonymous said...

Kedves Katalin!

Valahol megvásárolható még az 1991-ben kiadott könyve? Melynek címe: Titkok könyve, a Tarot.
Előre is köszönöm válaszát, Ildikó

kata said...

Kedves Ildikó!
sajnos jelenleg sehol sem kapható. Évek óta szeretném újra kiadatni, mert Önhöz hasonlóan rengetegen keresik.
Most van egy halvány reménysugár, az egyik kiadó ígéretet tett arra, hogy karácsonyra kiadja...
Ha ez igaz, és megvalósul sokonk régóta dédelgetett álma, arról mindenképpen beszámolok itt a blogon, amikor megjelenik.
De ha ír egy emailt nekem a kata@picturebook.hu címre, akkor személyesen is értesítem majd az örömhírről. egyelőre azonban még nem tudok biztosat mondani.