Saturday, July 21, 2012

A lány és az esőfelhő


Most, hogy majdnem egy évig kizárólag a Kis Mukkon dolgoztam, most jöttem rá, hogy mi hiányzott az életemből. Az anyaggal való bíbelődés, az hiányzott nekem!
A Kis Mukk steril akrilfestmények sorozata, rendkívül színes színvilággal.
A következő munkám pedig a Lenka folytatása, a Palkó lesz, kimondottan redukált színekkel, viszont kollázzsal.
Nehéznek éreztem az átállást a nagyon színes klasszikus világból a letisztultabb, egyszerűbb hangulatra, ezért ráhangolódásként, mintegy ujjgyakorlatként festettem meg a Palkó elkezdése előtt ezt a képet, ami egyébként egy észt meséhez készült illusztráció.

3 comments:

eSti said...

Nagyon szeretjük Lenkát (olyannyira, hogy lányomnak meg is kellett varrnom), így most nagy szeretettel várjuk Palkó történetét is!

Panka Deák said...

Nagyon-nagyon szép és plasztikus :)!

kata said...

köszönöm szépen! :)